
Ο Γιώργος Χαραλαμπόπουλος ύψωσε για ακόμη μια φορά την ελληνική σημαία στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, κατακτώντας το Χρυσό Μετάλλιο στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Χειροπάλης (Grand Masters +100kg), σε μια ημέρα που τα είχε όλα: ένταση, αμφισβήτηση και βαθιά εθνική συγκίνηση.




























