
Το promotion του OKTAGON άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο στην πορεία του με το μότο Face Your Fear (Αντιμετώπισε τον Φόβο σου). Ο φόβος δεν αποτελεί εμπόδιο αλλά μέρος του ταξιδιού – και πλέον είναι η κατευθυντήρια φιλοσοφία ολόκληρου του brand.
Μετά από σχεδόν δέκα χρόνια παρουσίας στην αγορά, η εταιρεία προχωρά σε rebrand με στόχο τόσο το εγχώριο όσο και το παγκόσμιο κοινό.
Μετά από σχεδόν μία δεκαετία, το OKTAGON αντικατέστησε το σλόγκαν του «There is a fighter in all of us» («Υπάρχει ένας μαχητής μέσα σε όλους μας»).
Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η ίδια η διοργάνωση, οι φίλαθλοι είχαν ταυτιστεί έντονα με το προηγούμενο μήνυμα – το 72% των ερωτηθέντων το συνέδεε απευθείας με το OKTAGON. «Ήδη νιώθαμε ότι είχε έρθει η ώρα να προχωρήσουμε μπροστά», δηλώνει ο συνιδρυτής του οργανισμού, Pavol Neruda. «Η νέα μας ουσία προκύπτει από το προηγούμενο σλόγκαν. Μέσα στα χρόνια μάθαμε ότι είναι ακριβώς η ικανότητα να αντιμετωπίζουμε τους φόβους μας που μας κάνει μαχητές – είτε μέσα στο κλουβί είτε στη ζωή. Το Face Your Fear είναι ένα δυνατό μότο που αποτυπώνει αυτή τη φιλοσοφία.»
Ο promoter και συνιδιοκτήτης Ondřej Novotný τονίζει ότι πρόκειται για ένα θέμα άκρως επίκαιρο που ξεπερνά τα σύνορα: «Πιστεύω ότι σήμερα είναι πιο σημαντικό από ποτέ να είμαστε ανθεκτικοί. Είναι πολύ εύκολο να παραδοθείς στον φόβο και στον πανικό. Η ικανότητα να τον αντιμετωπίζεις μας βοηθά να αναπτυχθούμε και να δυναμώσουμε. Αυτό είναι ένα μήνυμα που πάει πολύ πιο πέρα από το κλουβί.»
Το rebrand αντικατοπτρίζει τη δυναμική ανάπτυξη της εταιρείας τα τελευταία χρόνια. Από μια μικρή περιφερειακή διοργάνωση, το OKTAGON έχει εξελιχθεί σε ηγετική δύναμη στην Ευρώπη, ικανή να γεμίζει όχι μόνο αρένες αλλά και ολόκληρα στάδια. Στη Γερμανία, μάλιστα, πέρυσι κατέρριψε παγκόσμιο ρεκόρ προσέλευσης σε αγώνα ΜΜΑ με σχεδόν 60.000 θεατές.
«Ήταν αναγκαίο να προχωρήσουμε σε ένα μήνυμα παγκοσμίως κατανοητό, ικανό να εκπροσωπεί την εταιρεία και στις ξένες αγορές. Η αφαίρεση του ‘MMA’ από το όνομα απλοποιεί την παρουσίασή μας και ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις. Πρόκειται για πλήρη αλλαγή στο DNA του brand, που θα αποτυπωθεί στο περιεχόμενο, τα εμπορεύματα, τις συνεργασίες και σε πολλούς ακόμα τομείς,» εξηγεί ο Jiří Sainer, Head of Brand Marketing του OKTAGON. «Οι περισσότερες μάρκες στηρίζουν τις καμπάνιες τους σε θετικά συνθήματα, εμείς όμως πήραμε τον αντίθετο δρόμο. Βλέπουμε τον φόβο ως φυσικό κομμάτι της μάχης αλλά και της ζωής.»

Η νέα ταυτότητα παρουσιάστηκε στο OKTAGON 72, στο Eden Stadium της Πράγας, με ένα ειδικό βίντεο που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την καλλιτεχνική ομάδα OPA. Πριν από τη διοργάνωση, αποκαλύφθηκε και μια εντυπωσιακή τοιχογραφία στη συνοικία Smíchov της Πράγας, αφιερωμένη σε δύο εμβληματικές μορφές της πρώτης δεκαετίας – τον Karlos Vémola και τον Attila Végh. Το έργο φιλοτέχνησε το δημιουργικό στούντιο drawETC.
Παράλληλα, λανσαρίστηκε και η ειδική ιστοσελίδα Face Your Fear, ενώ το λογότυπο του οργανισμού επανασχεδιάστηκε σε πιο καθαρή και συμπαγή εκδοχή.
Στο επόμενο στάδιο του rebrand, οι αθλητές θα παίξουν καθοριστικό ρόλο μοιράζοντας τις προσωπικές τους ιστορίες γύρω από τον φόβο και πώς τον ξεπερνούν. Ήδη κυκλοφόρησε βίντεο με τη Σλοβάκα μαχήτρια Lucia Szabová, η οποία μίλησε για τον φόβο της να χάσει την καριέρα της εξαιτίας της μητρότητας. Παράλληλα, το OKTAGON ανακοίνωσε νέες συνεργασίες, μεταξύ των οποίων με τον οργανισμό F*ck Cancer και τη Λίγκα Ψυχικής Υγείας, με την τελευταία να παρουσιάζεται πρώτη φορά στο OKTAGON 77 στη Μπρατισλάβα.
Το OKTAGON έχει εξελιχθεί σε φαινόμενο όχι μόνο στην Τσεχία και τη Σλοβακία αλλά και διεθνώς. Η εταιρεία θέλει να διηγηθεί περισσότερες ιστορίες αθλητών αλλά και σημαντικών προσωπικοτήτων από άλλους χώρους.

Το Face Your Fear θα κορυφωθεί του χρόνου με τον εορτασμό της 10ης επετείου του οργανισμού, που θα περιλαμβάνει ένα πολυήμερο event στη Štvanice της Πράγας, αποτελώντας το αποκορύφωμα της πρώτης δεκαετίας του OKTAGON.
Διαβάστε στο UFIGHT.gr :


























