- Boxing
- Super User
Ryan Garcia : «Άρχισα να βαριέμαι μέσα στο ματς, έγινα πιο ενεργός και βγήκα νοκ άουτ – Δεν έπαιξα έξυπνα!»

Ο Ryan Garcia λίγες μέρες μετά την μεγάλη μάχη με τον Gervonta Davis λέει πως βγήκε νοκ άουτ διότι βαρέθηκε μέσα στο ματς αποφάσισε να γίνει πιο ενεργός μέσα στα σχοινιά.












































