- MMA
- Super User
Τζέικ Πολ : «Θα έπαιζα με Χαμπίμπ στο ΜΜΑ - Νικάω στην όρθια μάχη, μόνο την πάλη να βελτιώσω!»

Ο Τζέικ Πολ ανέφερε πως θα έκανε αναμέτρηση μικτών πολεμικών τεχνών με τον Χαμπίμπ Νουρμαγκουμέντοφ και μάλιστα θεωρεί πως θα μπορούσε να τον κερδίσει κιόλας δεδομένης και της σωματοδομικής διαφοράς τους.




































